Black Friday розпочато!
КАТАЛОГ ТОВАРІВ
(093) 195-70-70(099) 411-35-35
Передзвонити вам?
Перезвонить Вам?
Графік роботи:
Пн-Пт 09:00—18:00;
Сб 10:00-17:00
Нд Вихідний
Графік роботы:
Пн-Пт 09:00-18:00
Сб 10:00-17:00
0КошикПорожній0 грн.
Товари в кошику
basket is empty
КАТАЛОГ ТОВАРІВ
0КошикПорожній0 грн.
Товари в кошику
basket is empty
(093) 195-70-70(099) 411-35-35
Передзвонити вам?
Перезвонить Вам?
Графік роботи:
Пн-Пт 09:00—18:00;
Сб 10:00-17:00
Нд Вихідний
0КошикПорожній0 грн.
Товари в кошику
basket is empty
Black Friday розпочато!

Обмін і повернення товару

Ми уважно стежимо за тим, щоб Ви отримали товар в точній відповідності із зображенням, яке бачите на екрані перед покупкою. В описі кожного товару вказані точні розміри і необхідні характеристики. Але якщо щось не виправдало Ваше очікування, то Ви маєте можливість обміняти товар на іншу модель або здійснити повернення і отримати свої гроші назад . 

Обмен товара в интернет-магазине MODNOTAK

Інтернет-магазин MODNOTAK діє відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Обмін і повернення товару відбувається протягом 14 днів з моменту покупки. Днем покупки вважається той день, коли Ви отримали товар на Новій Пошті або від кур'єра нашого магазину.

Обмен товара по Новой Почте

Якщо Ви придбали товар в іншому місті України через Нову Пошту, то обмін і повернення буде здійснено також за допомогою Нової Пошти. Товар потрібно відправити в такому ж вигляді, як Ви його отримали:

  • без найменших ознак використання;
  • в непошкодженій упаковці, з цілісними бирками і всіма комплектуючими.

Увага! Перед відправкою повернення необхідно уточнити у нашого менеджера дані, на яке відділення нової пошти надсилати.

Відправка оформляється на відділення Нової Пошти без післяплати, за рахунок відправника. Після відправки потрібно повідомити номер ТТН менеджеру магазину. При наявності повернень, кур'єр централізовано доставляє їх в офіс магазину 1-2 рази в тиждень. Після товар перевіряється і при необхідності (якщо є сліди використання) відправляється на виробничу експертизу.

При поверненні, для зручності гроші клієнту повертаються на карту, номер якої потрібно уточнити менеджеру магазину. Транспортні витрати на доставку при поверненні вилучаються.

При обміні, Ви вибираєте іншу модель, яку Вам відправлять з поверненням або доплатою різниці. Повторна доставка оплачується покупцем.


* - настройки екрану монітора можуть не передавать идеально точный дійсний колір товару. Кожен виробник залишає за собою право на зміни дизайну шильдиков (значків) бренду.

За додатковими питаннями звертайтеся за телефонами:

+38 (044) 592-15-75

+38 (093) 195-70-70

+38 (099) 411-35-35

+38 (097) 807-27-40